Strona główna / Artykuły z branży / Pepco z nowym wizualnym konceptem

Pepco z nowym wizualnym konceptem

do tego z nową aranżacją swoich sklepów oraz i poszerzoną ofertę produktową.

W Polsce pierwsze sklepy w nowej odsłonie można odwiedzić m.in. we Wrocławiu i Warszawa także wszędzie tam, gdzie otwierane są nowe sklepy sieci.

Zmiany objęły nowy branding, nawigację i komunikację w sklepie a także przearanżowany jego layout i nowe linie produktowe. Pepco przeprowadzi pełną metamorfozę większości sklepów w Polsce i Europie do końca 2023 roku. 

Powierzchnia sprzedażowa w zmodernizowanych sklepach Pepco powiekszyła się średnio o ponad 14 metrów kwadratowych ( m. in. dzięki zmniejszeniu części magazynowej) i dała możliwość pełniejszego wyeksponowania asortymentu sieci i przełożyło się na zwiększenie średnio o 15% liczby produktów. Na ten moment oferta Pepco składa się z ok. 40 grup asortymentowych i 500 kategorii i jest ona regularnie odświeżana i ulepszana o 250 nowych produktów każdego tygodnia i 80 nowych kolekcji sezonowych, tj. stworzona specjalnie dla Pepco kolekcja Cardio Bunny, linie Indygo Loft i Purple Glam, czy też oferta produktów licencjonowanych, np. Disney, Warner Bros, Universal.

W modernizowanych sklepach zmieniane jest m.in. logo a w sklepach od samego wejścia widoczne są liczne zmiany wizualne: w witrynie, nawigacji, komunikacji cen i kategorii produktowych. Wprowadzono nowe koszyki, odzież pracowniczą a także zmodernizowano sklepowe zaplecza. 

Kategorie: