Aż 3000 nowych produktów w sezonie jesienno-zimowym
Od jutra tj. 1 października rusza nowy sezon w Rossmannie. Firma zapewnia, że wszystkie nowości, które pojawią się w ofercie zostały sprawdzone przez ekspertów pod kątem jakości, składów, technologii ich wytwarzania oraz ekologicznych opakowań. Wprowadzając nowe produkty sieć brała pod uwagę również najnowsze trendy tj.: fokus na włosy, profesjonalna pielęgnacja w domu, dbanie o mikrobiom, pielęgnacja wegańska czy też zainteresowanie produktami wykonanymi w sposób przyjazny dla środowiska.
Wśród oferty produktów do makijażu pojawią się marki tj.: Soda, Flormar czy NAM Professional by Wibo. Oferta marek własnych powiększy się np. o szampon w kostce z pomarańczą i wanilią Alterry, a holenderska marka Originals wzbogaci się o kremy, peelingi i toniki, które zawierają aloes, witaminę E oraz olejek z drzewa herbacianego.