“Piotr i Paweł po drodze” czyli wspólne przedsięwzięcie sieci BP oraz sieci "Piotr i Paweł"
Obie firmy wypracowały wspólnie koncept, który może być ciekawą alternatywą dla zabieganych Polaków – codzienne zakupy na stacjach. Format całodobowych sklepów w wersji convenience pod szyldem Piotr i Paweł już ruszył.
Sklepy zajmują powierzchnię 140-150 mkw., oferując szeroki wybór artykułów marki własnej “Piotr i Paweł” (niemal 75% asortymentu).
Taki format może być ciekawy w sytuacji, kiedy wielu klientów jest znużonych zakupami w sklepach wielkich formatów. Oszczędność czasu wydaje się ważną opcją w tym formacie sklepów, gdyż zakupy można robić niejako przy okazji wizyty na stacji. Sieć będzie rozwijana na wybranych stacjach BP. W zależności od wyników sklepów pilotażowych może powstać do 150 sklepów w tym formacie.