Firma chce efektywniej komunikować się z klientami
W ostatnim czasie firma dokonała zmian w komunikacji marketingowej i chce komunikować się z klientami nie tylko w sposób tradycyjny: radio, telewizja, media społecznościowe, ale również z wykorzystaniem nowych technologii.
Dla klientów, którzy przechodzą przed sklepem firma wprowadziła digital signage – nośnik cyfrowy, aby lepiej docierać do potencjalnych klientów. Na koniec września 2019 roku z tego rozwiązania skorzystało już 100 sklepów.
Żabka chce również efektywniej komunikować się z klientami wewnątrz sklepu oraz dotrzeć do młodszych klientów. W tym celu używa m.in. mediów społecznościowych, YouTube, influencer marketing. Opracowana strategia marketingowa to także personalizacja oferty pod konkretnego klienta, która jest możliwa, dzięki aplikacji mobilnej. Dla firmy aplikacja jest dodatkowym źródłem wiedzy o tym co klienci kupują, jak często, czy wracają do sklepu, czy podoba się im cena itd.
Aktualnie sieć Żabka liczy ok. 5900 placówek z czego ponad 4000 z nich prowadzonych jest przez franczyzobiorców.