Strona główna / Artykuły z branży / Nowa kampania wizerunkowa Lidla

Nowa kampania wizerunkowa Lidla

Akcja pt.: „Więcej na radość z życia”

Nowa kampania dotyczy kulis funkcjonowania sklepów oraz doświadczenia związanego z zakupami. Tak jak i w poprzednich kampaniach Lidl prezentuje prawdziwych ludzi i prawdziwe historie. Uczestnikami są pracownicy sieci, którzy przybliżają tajniki swojej codziennej pracy. Ze spotu można dowiedzieć się np. jak Lidl dba i kontroluje świeżość swoich produktów, dzięki czemu sklepy są ekologiczne i jak powstają nowe produkty.

Sieć zawsze podkreśla, że dba o to, aby produkty były świeże, o najwyższej jakości, a przy okazji w przystępnej cenie. Lidl stawia również na współpracę z polskimi dostawcami produktów.

Wiosną ubiegłego roku pojawiła się kampania w której brali udział klienci przedstawiający swoje ulubione produkty i wyjaśniający, dlaczego lubią robić zakupy w Lidlu. Natomiast jesienią zeszłego roku powstała nowa kampania pokazująca pracowników, którzy opowiadają o swojej pracy. Najnowsza kampania jest okazją do poznania jak działają sklepy.

W ubiegłym roku sieć wprowadziła na rynek ponad 600 nowych produktów.

 

Kategorie: