W planach kolejne otwarcia i modernizacje.
Lagardère Travel Retail przyspiesza rozwój sieci Costa Coffee w Polsce. Na rok 2025 firma planuje otwarcie 6 nowych kawiarni oraz modernizację 24 istniejących lokali. Pierwszy punkt w 2025 roku został otwarty w warszawskiej galerii handlowej Wola Park. Spółka koncentruje się na ekspansji w centrach handlowych oraz dalszym wzmacnianiu segmentu travel.
Lagardère Travel Retail w Polsce, odpowiedzialna za sieć Costa Coffee w Polsce i na Łotwie, ma ambitne plany inwestycyjne na 2025 rok. W ramach rozwoju marki firma planuje zarówno otwarcie nowych kawiarni, jak i modernizację dotychczasowych lokali. W najbliższych miesiącach sieć powiększy się o sześć nowych punktów, z czego pierwsza nowa kawiarnia już została otwarta w warszawskim centrum handlowym Wola Park.
Nowy lokal mieści się na parterze i dysponuje 40 miejscami siedzącymi, oferując przestrzeń do pracy oraz relaksu w trakcie zakupów. Kawiarnia została zaprojektowana w nowoczesnym standardzie UPLIFT design, który łączy pastelowe kolory z drewnianymi akcentami i roślinnymi detalami, tworząc wnętrze o przytulnym, a zarazem nowoczesnym charakterze.
W 2025 roku aż 24 istniejące kawiarnie Costa Coffee zostaną poddane kompleksowym remontom, które pozwolą im dostosować się do nowego konceptu wizualnego. Odnowione wnętrza będą dostępne m.in. w kawiarniach na ulicy Świętokrzyskiej w Warszawie, na Rynku Głównym w Krakowie oraz na Dworcu PKP we Wrocławiu, gdzie goście będą mogli cieszyć się kawą w odświeżonym otoczeniu.