Nowe produkty są już dostępne w tej popularnej sieci.
Produkty marki zadebiutowały w ofercie francuskiej sieci artykułów sportowych w listopadzie 2022 roku. Od tamtego czasu Kubota regularnie rozszerza dostępny asortyment o nowe kategorie.
Nowe produkty marki, które pojawiły się na sklepowych półkach to: pojemne torby plażowe, szorty, wodoodporne klapki basic i klasyczne klapki na rzep 2.0 w roślinnej estetyce, które wykonane są z wytrzymałej i wygodnej pianki EVA.
Kubota współpracuje z Jeronimo Martins Polska od 2019 roku (tylko w I kwartale 2024 roku łączna kwota zrealizowanych zamówień wyniosła 1,85 mln złotych). Teraz przyszedł czas również na sieć Decathlon.
Zarząd spółki Kubota S.A. zapowiedział dalszą ekspansję zagraniczną. W pierwszej połowie bieżącego roku marka wystartowała ze sprzedażą swoich produktów m.in. we Włoszech oraz Rumunii.