Strona główna / Artykuły z branży / Kolejny sojusz marketingowy marki Semilac

Kolejny sojusz marketingowy marki Semilac

Tym razem z producentem biżuterii Yes

Niedawno pisaliśmy o współpracy DeeZee z marką Semilac, a tu już kolejna podjęta współpraca producenta lakierów hybrydowych. Tym razem Semilac nawiązał sojusz z polskim producentem biżuterii.  Współpraca polega na promocji w kanałach social media i tak Semilac prezentuje produkty marki Yes, oczywiście wraz z idealnie dopasowanymi do niej paznokciami. Z kolei Yes pokazując swoją biżuterie podkreśla rolę manicure, który jest uzupełnieniem noszonej biżuterii.

Yes aktywnie bierze udział w organizowanych przez Semilac specjalnych eventach. W Kalendarzu Yes z okazji 10 Jubileuszowej edycji również znajdziemy produkty Semilaca. Natomiast w Manifique Magazin – wydawanym przez markę Semilac zaprezentowana została biżuteria Yes.

Cross-promocja to bardzo popularny w owym czasie sposób na wzajemną reklamę, dzięki któremu obie marki poszerzą swoje grupy docelowe.

Kategorie: