Pod względem przychodów ze sprzedaży
Mimo trudnej sytuacji społeczno-gospodarczej miniony rok obrotowy sieć Kaufland zakończyła z przychodami ze sprzedaży w wysokości 11 mld zł. Osiągnięcie takiego wyniku było możliwe dzięki realizowanej ekspansji marki oraz umiejętności szybkiego reagowania na zmieniające się okoliczności związane z pandemią koronawirusa.
W ubiegłym roku obrotowym Kaufland zapłacił prawie 770 mln zł podatków i innych opłat, a w tym ok. 100 mln zł podatku CIT odprowadzonego przez wspólników. Firma w podanym okresie przeznaczyła również ponad pół mld zł na rozwój w Polsce.
Kaufland zainwestował także w rozwój cyfrowych rozwiązań zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i w kanale sprzedaży online. W kolejnych sklepach sieci pojawiły się kasy samoobsługowe, dzięki czemu z tej formy zakupów mogą korzystać już klienci w ponad 120 sklepach w Polsce. Dodatkowo firma wprowadziła zdalną rezerwację produktów click&collect, a dzięki rozszerzeniu współpracy z Everli już w ponad 30 miastach Klienci mogą zakupić produkty z dostawą do domu.
Sieć w każdym markecie utworzyła również specjalne Strefy Świadomego Odżywania, które skierowane są do osób zainteresowanych zdrowym odżywianiem. Konsumenci znajdą tam m.in. produkty dla o osób o specjalnych wymaganiach dietetycznych.
Aktualnie na terenie Polski znajduje się 227 marketów sieci Kaufland.