Strona główna / Artykuły z branży / Inwestycje Grupy Eurocash w platformę Eurocash.pl

Inwestycje Grupy Eurocash w platformę Eurocash.pl

Chcą dotrzeć do jak największej grupy przedsiębiorców

We wrześniu 2019 roku Grupa Eurocash uruchomiła platformę marketplace, która łączy producentów towarów i produktów z właścicielami sklepów małoformatowych w Polsce. Dzięki platformie przedsiębiorcy mogą zamawiać produkty, które nie należą do bieżącej, hurtowej oferty. Te artykuły to m.in.: produkty lokalne, limitowane, niszowe, ekologiczne czy importowane produkty spożywcze oraz produkty przemysłowe (zabawki, artykuły wyposażenia domu, AGD).

Pierwsza faza wdrożeń platformy zakończyła się w grudniu i dostęp do niej otrzymali prawie wszyscy przedsiębiorcy, którzy swoje sklepy zaopatrują w Eurocash Dystrybucja i którzy korzystają z platformy zakupowej eurocash.pl. Firma chce, aby z tego rozwiązania mogli skorzystać wszyscy klienci Grupy, czyli ok. 80 tys. przedsiębiorców.

Kategorie: