Strona główna / Artykuły z branży / Inwestycje Coccodrillo w rozwój kanału sprzedaży internetowej

Inwestycje Coccodrillo w rozwój kanału sprzedaży internetowej

Firma wdraża również nowe rozwiązania

Sieć Coccodrillo uruchomiła nowe kanały sprzedaży i od niedawna ubrania marki dostępne są również za pośrednictwem platformy Allegro. Dodatkowo firma uruchomiła również wersję sklepu internetowego w języku rumuńskim i ukraińskim.

Ponadto w ostatnim czasie spółka wdrożyła szereg zmian technologicznych np. sklep internetowy przeniesiony został na nowszą platformę, a to przyczyniło się do usprawnienia własnego kanału e-commerce. Klientom udostępniono także możliwość zapłaty za pośrednictwem Google Pay i Apple Pay, a platforma przeznaczona dla urządzeń mobilnych zyskała nowe, bardziej intuicyjne menu.

Inwestycje firmy dotyczą również logistyki i dzięki nowym, dodatkowym urządzeniom sortującym sprawność operacyjna znacznie polepszyła się i możliwe jest przygotowanie nawet 20 tys. paczek na dobę. Aktualnie 97% zamówień jest wysyłanych do jednego dnia od momentu złożenia zamówienia. W związku z panującą pandemią Klienci offline mogą składać zamówienia również telefonicznie, które są realizowane przez sklep internetowy.

W IV kwartale 2020 roku sklep internetowy osiągnął przychody na poziomie 10,9 mln zł (wzrost o 93% rdr).

Kategorie: