Strona główna / Artykuły z branży / Inwestycja 15 mln złotych w platformę eurocash.pl

Inwestycja 15 mln złotych w platformę eurocash.pl

Grupa Eurocash chce, aby wszyscy Klienci korzystali z tej platformy

Aktualnie miesięczna wartość sprzedaży, dzięki aplikacji mobilnej wynosi 40 mln zł, co rocznie daje wynik 480 mln złotych. Grupa Eurocash zakłada, że przyszły rok przyniesie już 600 mln zł, dlatego chcą, aby wszyscy Klienci mogli korzystać z platformy.

Można zauważyć, że firma rozwija się w kierunku strategii omnichannel. Platforma jest już po fazie testów, które przeszła pomyślnie i jest wsparciem dla właścicieli sklepów. Dlaczego? Dlatego, gdyż pomaga obniżyć ich koszty działalności i pozwala bardziej skoncentrować się na konsumencie.

Kanały elektroniczne w tym momencie generują około 3 mld zł obrotu rocznie. Z 14 tysięcy klientów, aż 85% z nich korzysta z rozwiązań cyfrowych, a połowa z nich z aplikacji mobilnej.

 

Kategorie: