To o 11% więcej niż rok wcześniej
Podsumowanie roku finansowego, który trwał od 1 września 2017 do 31 sierpnia 2018 pokazał wzrost sprzedaży o 11% co dało wynik 4,03 mld zł. Stacjonarne sklepy Ikei odwiedziło prawie 29 mln osób, a ich stronę internetową, aż 97 mln. Popularnością cieszyły się kuchnie, meble do sypialni oraz materace i akcesoria do przechowywania.
Ikea konsekwentnie realizuje i rozwija sprzedaż wielokanałową doskonaląc tym samym rozwiązania cyfrowe. Miniony rok przyniósł trzy nowe Punkty Odbiory Zamówień w Białymstoku, Rzeszowie i Szczecinie. W niedalekim czasie zostanie również otwarty pierwszy sklep w mniejszym formacie, zlokalizowany będzie blisko centrum miasta, a dokładniej w Blue City w Warszawie.
W sierpniu tego roku w ofercie gastronomicznej Ikei znalazły się wege hot-dogi, które odpowiadają za 10% sprzedaży hot-dogów w Ikea Bistro.