A nowa wersja to m.in. nowoczesny Design System, łatwiejsza nawigacja oraz dostęp do karty lojalnościowej My Hebe.
Nowa wersja aplikacji mobilnej daje klientom możliwość szybkiego wyszukiwania produktów a dzięki zakładce „Nowości”, również szybki dostęp do najnowszych trendów beauty.
Nowa wersja aplikacji odświeżyła warstwę estetyczną i wprowadziła tzw. Design System, czyli bazę komponentów, która ułatwia i przyspiesza rozwijanie projektu a także zapewnia spójność doświadczeń użytkownika. Rozwiązanie to ma pozwolić w przyszłości na szybsze wprowadzanie kolejnych funkcjonalności przy jednoczesnym utrzymaniu spójności wizualnej aplikacji.
Do tej pory użytkownicy aplikacji hebe mieli możliwość m.in. dodawania produktów do listy życzeń, sprawdzania opinii o produkcie, dostępu do informacji o promocjach i artykułów blogowych. Teraz natomiast mają łatwy dostęp do nowości a także sekcji z ostatnio przeglądanymi produktami.
Z aplikacji Hebe korzystają klienci którzy robią zakupy online oraz offline.