Strona główna / Artykuły z branży / Grupa CDRL rozważa współpracę z multiplatformami

Grupa CDRL rozważa współpracę z multiplatformami

Firma od kilku miesięcy mocno inwestuje w e-commerce

Właściciel marki Coccodrillo i Buslik – Grupa CDRL w III kwartale 2020 roku wygenerowała 122,89 mln zł przychodów (w obu markach). Jest to wynik o ok. 7% niższy niż w tym samym okresie czasu roku ubiegłego. Natomiast sprzedaż w kanale e-commerce utrzymuje się na wysokim poziomie, który w obu markach wzrósł o ponad 60% rdr.

CDRL od kilku miesięcy konsekwentnie rozwija internetowy kanał sprzedaży, a w ostatnim czasie zaczął rozważać również współpracę z multiplatformami na rynku krajowym oraz na rynkach zagranicznych. Ponadto firma pracuje nad uruchomieniem kolejnego sklepu online na rynku ukraińskim.

W polskim sklepie internetowym przychody ze sprzedaży w III kwartale 2020 roku wyniosły 10,5 mln zł. Jest to wynik wyższy rdr, aż o 66%. Natomiast sklep internetowy sieci Buslik zanotował przychody w wysokości 2,7 mln zł (wzrost o 62,1% rdr).

Sklepy stacjonarne w Polsce w III kwartale 2020 roku zanotowały przychody na poziomie 40,8 mln zł (spadek o 6% rdr), a sieć Buslik osiągnęła 44,1 mln zł (spadek o 20% rdr). W okresie od stycznia do końca września Grupa CDRL osiągnęła 292,9 mln zł przychodów (wzrost o 10% rdr).

Grupa CDRL jest właściciel marek własnych tj.: Coccodrillo, Lemon Explorer, Enjoy Baby, Petit Bijou, Broel i największej białoruskiej sieci supermarketów – Buslik. W portfolio spółki znajdują się także Sale Zabaw Fikołki w których ulokowane są sklepy i cornery z marką Coccodrillo.

Kategorie: