Strona główna / Artykuły z branży / Globalna koncepcja marki Costa Coffee

Globalna koncepcja marki Costa Coffee

Nowy design nosi nazwę Spectrum

Costa Coffee zakończyła właśnie generalny remont w lokalu w Gdańsku przy ul. Długiej oraz w Warszawie przy ulicy Miodowej. Zgodnie z nową koncepcją marki zmieniło się wyposażenie kawiarni oraz wystrój wnętrz. W ramach przeprowadzonej modernizacji placówki zostały kompleksowo wyremontowane wraz z wymianą mebli oraz instalacji. W kawiarniach zamontowane zostały ledony nawiązujące do nazw ulic przy których leżą i tak w Gdańsku znajduje się napis „Długa przerwa na kawę” (ul. Długa), a w Warszawie „Miodzio kawa” (ul. Miodowa). W obu kawiarniach pojawiły się również nowe instalacje artystyczne, które odnoszą się do tematyki związanej z kawą oraz Latte art zaprojektowane przez Global Team Costa Coffee z Wielkiej Brytanii.

Nowy design – Spectrum łączy w sobie elementy drewniane oraz elementy stylizowane na marmurowe. Kolory dominujące to barwy granatowe, szare oraz kolor „Costa Red”. W aranżacji wykorzystane zostały także złote wykończenia stolików, barierek oraz elementów oświetlenia, a na ścianach zawisły lustra.

Costa Coffee jest globalną siecią kawiarni założoną w Londynie na początku lat 70. XX wieku przez włoskich braci Costa. Sieć aktualnie zarządza ponad 3800 kawiarniami na całym świecie. W samej Wielkiej Brytanii znajduje się ich ok. 2400. W Polsce Costa Coffee obecna jest od 2010 roku, gdzie aktualnie prowadzi 150 kawiarni.

Kategorie: