Strona główna / Artykuły z branży / Dino z większą sprzedażą i liczbą sklepów

Dino z większą sprzedażą i liczbą sklepów

Rosnąca sprzedaż to wynik nie tylko ekspansji sieci, ale także szerokiej oferty produktów w korzystnych cenach.

Dino Polska, w pierwszych trzech kwartałach 2021r. powiększała sieć sprzedaży otwierając 234 nowe sklepy co daje 53% więcej niż tym samym okresie rok temu. Przychody ze sprzedaży natomiast wyniosły 9,5 mld zł, czyli o 29% więcej niż przed rokiem, przy wzroście sprzedaży like-for-like (w sklepach istniejących od ponad roku) o 9,9%.

Końcem września 2021r. łączna liczba marketów Dino wyniosła 1706. Dynamiczny rozwój sieci został wsparty, przez uruchomiony w Sierpcu w trzecim kwartale 2021r. , siódmego centrum dystrybucyjnego. Nakłady inwestycyjne na rozwój sieci Dino w pierwszych trzech kwartałach 2021 r. przekroczyły 1 mld zł i były o 52,5% większe niż przed rokiem. W całym 2021 r. wyniosą ok. 1,3 mld zł.

 

 

Kategorie: