Chce przenieść część sklepów
Właściciel marki swoje sklepy chce otwierać głównie w miastach, które zamieszkuje ponad 25 tys. mieszkańców. W 2019 roku sieć koncentrować będzie się na utrzymaniu liczby salonów ich modernizacji i relokacji. Oprócz zmian w lokalizacji sklepów sieć ma również konkretne wymagania względem franczyzobiorców.
W sytuacji kiedy do sieci odezwie się osoba zainteresowana otwarciem sklepu w mniejszej miejscowości firma nie wyklucza takiej możliwości. Głębszej analizie zostanie wtedy poddany handel lokalny, konkurencja oraz tradycja, czyli wszystkie czynniki, które wpływają na atrakcyjność danej lokalizacji.
Franczyzobiorcy sklepów otrzymują towar w depozyt tzn. na początku muszą wpłacić kaucję zwrotną, która wynosi 15 tysięcy złotych. Lokale w których powstaną sklepy powinny mieć powierzchnię ok.
Coccodrillo swoim partnerom oferuje pakiet franczyzowy na który składają się szkolenia z obsługi kleinta i VM, oprogramowanie, pomoc w działaniach marketingowych oraz każdy salon ma swojego opiekuna do którego można się zwrócić w każdej sytuacji.