Strona główna / Artykuły z branży / Coccodrillo zmienia swoją strategię

Coccodrillo zmienia swoją strategię

Chce przenieść część sklepów

Właściciel marki swoje sklepy chce otwierać głównie w miastach, które zamieszkuje ponad 25 tys. mieszkańców. W 2019 roku sieć koncentrować będzie się na utrzymaniu liczby salonów ich modernizacji i relokacji. Oprócz zmian w lokalizacji sklepów sieć ma również konkretne wymagania względem franczyzobiorców.

W sytuacji kiedy do sieci odezwie się osoba zainteresowana otwarciem sklepu w mniejszej miejscowości firma nie wyklucza takiej możliwości. Głębszej analizie zostanie wtedy poddany handel lokalny, konkurencja oraz tradycja, czyli wszystkie czynniki, które wpływają na atrakcyjność danej lokalizacji.

Franczyzobiorcy sklepów otrzymują towar w depozyt tzn. na początku muszą wpłacić kaucję zwrotną, która wynosi 15 tysięcy złotych. Lokale w których powstaną sklepy powinny mieć powierzchnię ok. 60 m2, zlokalizowane muszą być w centrum handlowym lub przy głównej ulicy. W gestii franczyzobiorcy leży również przygotowanie projektu aranżacji wnętrza i zamówienia mebli.

Coccodrillo swoim partnerom oferuje pakiet franczyzowy na który składają się szkolenia z obsługi kleinta i VM, oprogramowanie, pomoc w działaniach marketingowych oraz każdy salon ma swojego opiekuna do którego można się zwrócić w każdej sytuacji.

Kategorie: