Grupa CDRL w II kwartale tego roku wygenerowała 70,61 mln zł jednostkowych przychodów w CDRL S.A.
Grupa CDRL jest właścicielem marki Coccodrillo oraz Buslik. Sieć sklepów Buslik osiągnęła 24,9 mln zł przychodów co daje o 20,6% mniej niż rok wcześniej.
Spółka odnotowała wzrost sprzedaży w polskich sklepach stacjonarnych i w II kwartale wyniosła ona 37,66 mln zł co daje wzrost o 21% więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Polski sklep internetowy wygenerował 10,93 mln przychodów, czyli na porównywalnym poziomie jak w II kwartale 2021 r.
Od stycznia do końca czerwca, CDRL odnotowało 137,70 mln przychodów co daje wzrost o 12% więcej niż w tym samym okresie rok wcześniej.
Grupa CDRL jest wiodącym dystrybutorem odzieży dziecięcej w Europie Środkowo-Wschodniej. Jest właścicielem marek własnych Coccodrillo, Lemon Explore, Petit Bijou, Broel i największej sieci
supermarketów dla dzieci na Białorusi – Buslik.