Strona główna / Artykuły z branży / CDRL notuje dwukrotny wzrost przychodów

CDRL notuje dwukrotny wzrost przychodów

W I półroczu 2019 roku

CDRL – właściciel marki Coccodrillo i Buslik w pierwszym półroczu bieżącego roku uzyskał 224,7 mln zł przychód. Jest to wzrost o przeszło 100% wyższy niż wynik uzyskany za ten sam okres czasu roku ubiegłego. Zysk EBITDA wzrósł o ponad 31% rdr i ukształtował się na poziomie 16,4 mln zł.

Osiągnięte wyniki są zgodne z założeniami jakie obrała Grupa i wynikają m.in. z prowadzonego procesu optymalizacji Grupy. Pierwsze półrocze było dla firmy czasem pracy nad uporządkowaniem, konsolidacją i kształtowaniem kierunku rozwoju firmy po przejęciu nowych firm.

CDRL od 1 stycznia 2019 roku jest większościowym właścicielem w spółce DPM z Białorusi, która zarządza siecią supermarketów Buslik. Asortyment DPM to m.in. odzież dziecięca, obuwie, meble i zabawki. Grupa CDRL jest również właścicielem pakietu większościowego spółki odzieżowej Lemon Fashion i 30% udziałów spółki Sale Zabaw Fikołki.

Spółka CDRL prowadzi działalność w Polsce, w innych państwach Unii Europejskiej oraz poza nią. Asortyment marki Coccodrillo dostępny jest w ponad 500 punktach handlowych oraz w sklepie internetowym, który działa w 5 wersjach językowych.

Kategorie: