Strona główna / Artykuły z branży / Castorama rozwija Customer Experience

Castorama rozwija Customer Experience

Chcę w ten sposób wesprzeć swoich klientów

Za wdrożenie obranej strategii, która głównie koncentruje się na potrzebach klientów odpowiedzialny jest Beniamin Schön – Dyrektor ds. Klienta i Digitalu. Odpowiadał będzie za dalszy rozwój narzędzi, a w tym kanałów cyfrowych. Działania całego zespołu skupione są na klientach, a dokładniej na gromadzeniu wiedzy o nich, o ich potrzebach czy preferowanych rozwiązaniach, usługach.

W ciągu ostatnich dwóch lat Castorama mocno rozwinęła swoją sprzedaż internetową. Wskaźniki ROPO, który pokazuje jak wyglądają zachowania zakupowe klientów na koniec 2018 roku wyniósł 49,6%. Co to oznacza? Wynik ten pokazuje, że prawie połowa klientów przed wybraniem się do sklepu stacjonarnego przegląda ich stronę internetową.

Kolejną usługą wprowadzoną przez sieć to możliwość zamawiania produktów click&collect. Wprowadzona została w 2016 roku do wszystkich sklepów, a już niebawem zyska nową jakość. Usługa wymaga od firmy efektywnych procesów zamawiania oraz utrzymania odpowiednich zapasów produktów na magazynie.  

Strategicznym celem jaki obrała sieć Castorama jest wspieranie oraz inspirowanie klientów, aby mogli stworzyć dobry dom, taki w którym każdy chce przebywać. Firma realizuje ten cel działając w wielu obszarach tak, aby każdy klient z różnym budżetem mógł stworzyć wnętrze swojego domu, mieszkania czy też ogrodu.

Castorama swój pierwszy sklep uruchomiła w 1997 roku, a aktualnie na terenie Polski sklepy dostępne są w 76 lokalizacjach. Oprócz sklepów stacjonarnych sieć prowadzi również sklep internetowy. Castorama Polska Sp. z o.o. jest częścią Kingfisher plc.

Kategorie: