Kolejne sklepy otworzyły się 29 grudnia.
Sieć Aldi otworzyła 3 nowe lokalizacje. Pierwsza z nich znajduje się w Sochaczewie, druga w Gdyni, natomiast 12 placówka otwarta została w stolicy, Warszawie.
Klienci odwiedzający nowe sklepy ALDI mogli skorzystać z atrakcyjnych promocji na produkty marek własnych. Dodatkowo, w dniu otwarcia sklepu, mieli okazję uczestniczyć w degustacjach asortymentu dostępnego wyłącznie w ALDI a same degustacje odbywały się przy specjalnie przygotowanych stanowiskach, umożliwiając klientom bezpośredni kontakt z produktami i poznanie ich smaku przed dokonaniem zakupu.
Sklepy zostały przygotowane zgodnie z nowym konceptem wizualnym marki, gdzie głównym motywem przewodnim jest świeżość. Ta koncepcja manifestuje się nie tylko poprzez starannie zaaranżowaną przestrzeń, lecz także poprzez ekspozycję i różnorodność asortymentu. Sieć dodatkowo zadbała o udogodnienia dla klientów, umieszczając w sklepach krajalnicę do chleba oraz małe wózki zakupowe dla najmłodszych klientów.
W każdej z nowych lokalizacji ALDI zatrudniła kilkunastu pracowników, którzy są gotowi służyć pomocą i zapewnić wysoką jakość obsługi