Strona główna / Artykuły z branży / ABC ze sklepem nr 1000 w nowej formule

ABC ze sklepem nr 1000 w nowej formule

Dla Grupy Eurocash to dalsza kontunuacja strategii zmiany wizerunku sklepów ABC.

Na początku lipca w miejscowości Miłoradz (województwo pomorskie) otwarto sklep ABC nr 1000. 

Ów skelp działa w sieci ABC od 2018 roku, a w ostatnim czasie przeszedł proces rebrandingu i remodelingu. Sklep nazywa się „Karolinka”, zgodnie z imieniem właścicielki, a na jego szyldzie znajduje się również logo sieci ABC.

W witrynie sklepu podkreślono jego indywidualne atuty, a sa to: szeroka oferta napojów i alkoholi, świeże wędliny, nabiał, a także lokalne produkty. Wnętrze sklepu zostało powiększone i sala sprzedaży liczy ok. 130 m2, a organizacja przestrzeni została zaprojektowana tak, aby konsumenci mogli intuicyjnie wybierać produkty i zrobić zakupy w komfortowych warunkach.

Poprzez nowe rozwiązania tj. regał na pieczywo wypiekane w lokalnej piekarni czy regał na owoce i warzywa, kupujący mogą łatwo i wygodnie sięgnąć po świeże produkty. Atutem sklepu niewątpliwie jest również szeroka lada chłodnicza, która oferuje bogatą ofertę produktów wędliniarskich i dostarczana przez lokalnego producenta. Dodatkowa przestrzeń została wzbogacona o strefy Cafe i Hot-dog, które wpisują się w obecne potrzeby konsumenckie. Warte uwagi są też elementy komunikacji sprzedaży ułatwiające klientom zakupy w sklepie, takie jak: etykiety z informacją o kraju pochodzenia produktów, wyeksponowany asortyment, czytelne etykiety cenowe i oznaczenie produktów typu: produkt lokalny, bio, bez laktozy.

Proces rebrandingu sieci ABC wdrażany jest równolegle z procesem zmian technologicznych. W sklepie w Miłoradzu wprowadzono System Kasowy ABC. Jest to nowoczesne rozwiązanie, które usprawnia zarządzanie placówką a także umożliwia przeprowadzanie promocji detalicznych i innych aktywności marketingowych. Właściciel sklepu w prosty sposób może zaakceptować promocje, w tym także gazetkę ABC( wystarczy jedna akceptacja, aby rabaty wgrały się do kas).

Wdrożono równie inne rozwiązanie, a mianowicie: jest nowa lada sprzedażowa, która optymalnie wypełnia przestrzeń przy kasie, która wyróżnia się: podświetleniem LED półek impulsowych, półka na koszyk z zakupami czy uchwyty systemowe z etykietami cenowymi. Wymienione zostały także regały i lodówki, co pozwoliło wprowadzić bardziej nowoczesne i ergonomiczne urządzenia.

Właścicielka sklepu „Karolinka” poszerzyła także ofertę o regał Faktorii Win, i o program „Czas na Whisky”, który daje jej możliwość zakupu wybranych produktów w hurtowniach Eurocash Cash & Carry w cenach niższych niż regularne. W efekcie sklep zyskał wyeksponowane produkty i konkurencyjną ofertę także w kategorii alkoholi. W ramach współpracy z siecią ABC w procesie remodelingu to właściciele sklepów mają decydujący głos.

Kategorie: