Marka dalej rozwija się w Europie.
Otwierając swoją 150 perfumerię w Polsce, Douglas kontynuuje ekspansję swojej sieci w całej Europie.
Nowa perfumeria zlokalizowana jest w Galerii Starówka w Lesznie i prezentuje najbardziej aktualny koncept i portfolio marek oraz oferuje szereg usług, łączących świat offline z online.
Nowa perfumeria w Lesznie jest już drugą tym mieście i zajmuje powierzchnię 196 m2. Zapewnia ona klientom różnorodny wybór zarówno produktów jak i usług kosmetycznych.
W asortymencie perfumerii klienci znajdą ponad 80 marek, w tym renomowanych globalnych marek premium tj.: Estée Lauder, Yves Saint Laurent, Sensai. Dr. Susanne von Schmiedeberg, Sol de Janeiro. Douglas w Lesznie oferuje również bezpłatne, spersonalizowane konsultacje doboru odpowiednich produktów do pielęgnacji skóry, makijażu czy też perfum. Dodatkowo, perfumeria oferuje bezpłatną konsultację stanu skóry twarzy i bezpłatny 15-minutowy makijaż.
Nowy sklep w Lesznie sprawnie integruje zakupy offline i online. Klienci mają możliwość odbioru zakupów internetowych w perfumerii poprzez usługę click & collect oraz mogą korzystać z pomocy doradców kosmetycznych w sklepie do zakupów online, korzystając z najszerszego portfolio marek dostępnego na stronie douglas.pl. Dodatkowo, mogą zarezerwować usługi w perfumerii za pośrednictwem strony internetowej oraz uczestniczyć w sprzedażowych eventach na żywo na stronie internetowej e-shopu.