Podczas tych targów, ponad 200 firm z Polski i ze świata zaprezentuje swoją bogatą ofertę. Będą to firmy zajmujące się projektowaniem sklepów, produkcją mebli i wyposażenia, dostarczaniem kas fiskalnych i wag, tworzeniem systemów informatycznych do zarządzania sieciami handlowymi, oferujące programy lojalnościowe, usługi outsourcingowe, wsparcie finansowe, systemy zabezpieczeń i ochrony, a także doradztwo prawne, consulting oraz różnego rodzaju towary FMCG.
Niezwykłym atutem tych targów jest obecność Modelowego Sklepu - The Perfect Store, który już od wielu edycji jest wyróżnikiem wydarzenia. To idealne miejsce do poznania najnowszych trendów w projektowaniu sklepów oraz porównania najnowocześniejszych urządzeń i wyposażenia handlowego.
Targi będą miały również towarzyszące wydarzenia. Retail Congress to konferencja, która dostarczy uczestnikom wartościowej wiedzy. Ponadto, w ramach Retail Innovations Theatre, odbędą się warsztaty i prezentacje, a konkursy Innowacje Handlu i Best Shop Concept zakończą się oficjalnym wręczeniem nagród podczas RetailShow Afterparty.
Te dodatkowe wydarzenia stanowią doskonałą okazję do poszerzania wiedzy, wymiany doświadczeń, nawiązywania cennych kontaktów biznesowych oraz promocji na rynku retail.