
od stycznia 2019 Szefem marketingu i e-commerce w Carrefour Polska
od stycznia 2019 Szefem marketingu i e-commerce w Carrefour Polska
Od stycznia 2019 r. stanowisko dyrektora marketingu, digital, IT, e-commerce i usług finansowych w Carrefour Polska objął Michał Sacha.
Michał Sacha swoje wieloletnie doświadczenie nabył m.in. w firmie Mieszko, gdzie pełnił funkcję dyrektora marketingu, w firmie Vichy International oraz Active Cosmetics. W latach 2011-2015 obejmował funkcję szefa marketingu w L’Oreal na region Europy Centralnej.
Na Uniwersytecie Warszawskim oraz Politechnice Warszawskiej zdobył wykształcenie z zakresu zarządzania, marketingu i komunikacji.
II FORUM LUDZIE NA PRODUKCJI
Udział w konferencji Cross-Border E-commerce będzie szczególnie korzystny dla firm, które pragną zwiększyć swo...
Tegoroczne hasło to Personalizacja jako klucz do serca klienta.
VI Forum Liderów Handlu Off- & On- Line