Strona główna / Oferty pracy / Specjalista ds. reklamacji e-commerce
Specjalista ds. reklamacji e-commerce
Specjalista ds. reklamacji e-commerce
Agata S.A.
Katowice
Specjalista ds. Obsługi Klienta Meblarska
03-11-2023

Agata S.A.

Agata S.A. to sieć nowoczesnych salonów meblowych z szeroką ofertą mebli i dodatków do aranżacji wnętrz. Nasze sklepy zapewniają dostęp do artykułów różnych producentów z Polski i zagranicy oraz szerokiego grona doradców, projektantów i ekspertów.

Szukamy kandydatów na stanowisko:

Specjalista ds. reklamacji e-commerce

Miejsce pracy: Katowice

Do głównych obowiązków na tym stanowisku należy:
  • Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta;
  • Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza);
  • Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta;
  • Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie ich w ustawowym terminie klientowi.
Oczekiwania wobec Kandydatów:
  • Znajomość problematyki gwarancji i rękojmi;
  • Umiejętność obsługi komputera;
  • Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne;
  • Samodzielność i dokładność;
  • Wysoka kultura osobista.
Oferujemy:
  • Stabilne warunki zatrudnienia;
  • Możliwość rozwoju;
  • System wdrożenia pracownika;
  • Prywatna opieka medyczna Medicover;
  • Pakiet sportowy Medicover Sport;
  • Grupowe ubezpieczenie zdrowotne;
  • Wczasy pod gruszą;
  • Bonus Bożonarodzeniowy;
  • Zniżki pracownicze;
  • Prezent urodzinowy.
Dodatkowe informacje:
Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi na wybrane oferty, które spełnią w/w oczekiwania.

Prosimy zamieścić w cv klauzulę o treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).