Strona główna / Oferty pracy / Specjalista ds. obsługi klientów i zamówień Cz/Sk (k/m) [rekrutacja prowadzona online]
Specjalista ds. obsługi klientów i zamówień Cz/Sk (k/m) [rekrutacja prowadzona online]
Specjalista ds. obsługi klientów i zamówień Cz/Sk (k/m) [rekrutacja prowadzona online]
WESTWING HOME & LIVING
Warszawa
Specjalista ds. Obsługi Klienta Meblarska
30-03-2020

WESTWING HOME & LIVING

Każdego dnia kilkanaście milionów Klientów na całym świecie zaczyna swój dzień z Westwing.
To tu szukają inspiracji oraz porad, jak urządzić piękny i przytulny dom. Świat topowych marek, designerskich mebli i dodatków z różnych zakątków globu jest dla nich na wyciągnięcie ręki.
A wszystko to dzięki naszemu zespołowi. To w ludziach tkwi tajemnica sukcesu Westwing. Jesteśmy ambitni, kreatywni i zgrani. Wspólnie tworzymy nie tylko silną firmę, ale też przyjazne miejsce pracy.
Chcesz razem z nami budować jeden z największych e-comerce home & living w Europie?
Czujesz, że możesz codziennie inspirować miliony Polaków?
Marzysz o tym, by nie tylko wychodzić, ale i przychodzić do pracy z uśmiechem?
CZEKAMY NA CIEBIE, DOŁĄCZ DO NAS!
 

Szukamy kandydatów na stanowisko:

Specjalista ds. obsługi klientów i zamówień Cz/Sk (k/m) [rekrutacja prowadzona online]

Miejsce pracy: Warszawa

Do głównych obowiązków na tym stanowisku należy:
  • Budowanie pozytywnego wizerunku firmy na czeskim i słowackim rynku home & living,
  • Nawiązywanie i utrzymywanie trwałych relacji z Klientami czeskimi i słowackimi,
  • Bieżący kontakt mailowy i telefoniczny z Klientami (odpowiadanie na pytania, wyjaśnianie wątpliwości, aktywne poszukiwanie rozwiązań),
  • Bieżąca obsługa zamówień,
  • Współpraca z innymi działami w ramach organizacji. 
Oczekiwania wobec Kandydatów:
  • Biegła znajomość języka czeskiego lub słowackiego – warunek konieczny,
  • Komunikatywna znajomość języka polskiego lub angielskiego,
  • Wysoka kultura osobista, samodzielność w działaniu i myśleniu,
  • Doskonałe zdolności komunikacyjne oraz łatwość w nawiązywaniu i utrzymywaniu relacji z wymagającym Klientem,
  • Entuzjazm i empatia,
  • Umiejętność rozwiązywania problemów,
  • Mile widziane doświadczenie w telefonicznej lub bezpośredniej obsłudze Klienta,
  • Sprawna obsługa programów MS Office. 
Oferujemy:
  • Pracę w młodym, dynamicznym zespole,
  • Profesjonalizm kadry zarządzającej oraz możliwość stałego podnoszenia swoich kwalifikacji,
  • Motywujące wynagrodzenie, prywatną opiekę medyczną oraz dofinansowanie do karty Multisport. 
Dodatkowe informacje:
Prosimy o przesyłanie CV w języku polskim lub angielskim.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)”

Aplikuj teraz