Strona główna / Oferty pracy / Specjalista ds. E-commerce (k/m)
Specjalista ds. E-commerce (k/m)
Specjalista ds. E-commerce (k/m)
Vision Express SP Sp. z o.o.
Warszawa
Specjalista ds. sprzedaży internetowej Inna
02-09-2021

Vision Express SP Sp. z o.o.

Z ponad 200 salonami sprzedaży, Vision Express od ponad 20 lat jest liderem w swojej branży. Jesteśmy częścią Grand Vision, międzynarodowej grupy obecnej w 44 krajach i zatrudniającej ponad 25 000 pracowników w ponad 6000 wysokiej klasy salonach optycznych. Jesteśmy stabilną i prężnie rozwijającą się firmą, dla której Klient jest największą wartością. Poszukujemy ludzi ambitnych, którzy będą dzielić z nami sukces

Szukamy kandydatów na stanowisko:

Specjalista ds. E-commerce (k/m)

Miejsce pracy: Warszawa

Do głównych obowiązków na tym stanowisku należy:
  • Analiza kampanii Google Ads oraz ich optymalizacja i wdrażanie uzgodnionych akcji marketingowych internetowego (za pośrednictwem agencji)
  • Opieka nad sklepem internetowym (dbanie o aktualność oferty, optymalizacja i rozwijanie funkcjonalności, aktualizowanie, modyfikowanie, usuwanie nieaktualnych treści CMS)
  • Analiza ruchu w sklepie internetowym za pośrednictwem dostępnych narzędzi (m.in. Hotjar / Google Analytics) oraz rekomendacje i zarządzanie zmianami w UX dla sklepu internetowego.
  • Budowa raportów w narzędziu Google Data Studio w oparciu o dane z Google Analytics
  • Współpraca z zewnętrznymi partnerami (dom mediowy, agencja interaktywna) w zakresie pozycjonowania sklepu internetowego w wyszukiwarce Google
  • Proponowanie zmian w UX w aplikacjach internetowych oraz współpraca przy ich wdrażaniu
  • Analizowanie wyników przeprowadzonych akcji
  • Rekomendowanie i wdrażanie działań mających na celu wzmacnianie uzgodnionego pozycjonowania oraz założonego wizerunku Vision Express
  • Sporządzanie i analiza raportów marketingowych z zakresu promocji i komunikacji na potrzeby przełożonego oraz zarządu
Oczekiwania wobec Kandydatów:
  • Doświadczenia na podobnym stanowisku minimum 2-3 lata
  • Praktyczna i potwierdzona znajomość narzędzi Google: Ads, Analytics, GTM, Search Console, Data Studio
  • Doświadczenie w prowadzeniu kampanii marketingowych
  • Wysoce rozwinięte zdolności analityczne i umiejętność strategicznego myślenia
  • Doświadczenie w zarządzaniu kampaniami marketingowymi za pośrednictwem Domu Mediowego
  • Umiejętność priorytetyzacji oraz zarządzania swoim kalendarzem
  • Nastawienie na wynik,
  • Doświadczenie w pracy z projektami o metodyce Agile, zarządanymi poprzez narzędzia JIRA + Confluense (mile widziane)
  • dobra znajomość innych narzędzi SEM + SEO
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • Zaawansowana umiejętność obsługi pakietu Office
Oferujemy:
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę za pośrednictwem firmy zewnętrznej
  • Pakiet benefitów m.in. prywatne ubezpieczenie medyczne, zniżki na nasze produkty, dofinansowanie do karty Multisport
  • Możliwość rozwoju zawodowego i uczestniczenia w ciekawych projektach
  • Pełne wsparcie we wdrożeniu do zespołu i organizacji
  • Dofinansowanie zajęć sportowych
  • Prywatna opieka medyczna
  • Zniżki na firmowe produkty i usługi

Wyrażam zgodę na przetwarzanie, przez Vision Express SP Sp. z o.o., danych osobowych podanych przeze mnie z własnej inicjatywy w dokumentach aplikacyjnych (m.in. formularz na stronie oraz CV), które wykraczają poza kategorię danych wskazaną w art. 221 Kodeksu pracy dla potrzeb obecnej rekrutacji.