Strona główna / Oferty pracy / Specjalista ds. Administracji i Rekrutacji
Specjalista ds. Administracji i Rekrutacji
Specjalista ds. Administracji i Rekrutacji
media expert
Łódź
Specjalista ds. Personalnych Inna
28-11-2019

media expert

Media Expert to największa sieć elektromarketów RTV, AGD, IT i multimediów w Polsce – poprzez 400 elektromarketów jesteśmy obecni w niemal 400 miastach na terenie całego kraju. Sieć zatrudnia ok. 7 tys. pracowników.

Szukamy kandydatów na stanowisko:

Specjalista ds. Administracji i Rekrutacji

Miejsce pracy: Łódź

Do głównych obowiązków na tym stanowisku należy:
  • Samodzielne prowadzenie procesów selekcji i rekrutacji.
  • Aktywne wyszukiwanie i pozyskiwanie kandydatów.
  • Dbałość o jakość procesu rekrutacji i rozwój narzędzi.
  • Monitorowanie i analizowanie czasu pracy.
  • Wprowadzanie planów pracy do systemu.
  • Rozliczanie czasu pracy pracowników.
  • Tworzenie i aktualizowanie raportów KPI.
  • Tworzenie prezentacji na potrzeby kadry zarządzającej.
Oczekiwania wobec Kandydatów:
  • Wykształcenia wyższego, preferowane kierunki: zarządzanie zasobami ludzkimi, socjologia, psychologia, finanse, rachunkowość.
  • Doświadczenia w obszarze HR – minimum 2 lata.
  • Zadaniowego podejścia do wykonywanych obowiązków.
  • Samodzielności oraz odpowiedzialności za powierzoną pracę.
  • Bardzo dobrej organizacji czasu pracy.
  • Praktycznej znajomość prawa pracy oraz ustawy o zatrudnieniu pracowników tymczasowym – mile widziane.
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz system premiowy.
  • Realne szanse na rozwój zawodowy.
  • Pracę w rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
  • Możliwość skorzystania z dofinansowania karty MultiSport.
  • Ubezpieczenie dla Ciebie i Twoich bliskich.
  • Posiłek za 1 zł.
  • Pomoc i opiekę naszej fundacji ,,Włącz się” dla Ciebie i Twoich bliskich.

Prosimy zamieścić w cv klauzulę o treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)." Administratorem Twoich danych osobowych jest spółka TERG Spółka Akcyjna. Mamy siedzibę w Złotowie przy ul. Za Dworcem 1D. Twoje dane przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji. Masz prawo w każdym czasie wycofać swoją aplikację pisząc e-mail na adres praca@me.pl. Tutaj dowiesz się więcej o regułach przetwarzania przez nas Twoich danych