Strona główna / Oferty pracy / PR & Marketing Manager Tissot
PR & Marketing Manager Tissot
PR & Marketing Manager Tissot
THE SWATCH GROUP
Warszawa
Inne Jubilerska / Biżuteria i zegarki
16-09-2021

THE SWATCH GROUP

The SWATCH GROUP Ltd., jeden z największych światowych producentów wysokiej jakości zegarków szwajcarskich, przedstawiciel na rynku polskim takich marek jak: Omega, Rado, Longines, Tissot, Certina, Calvin Klein, Swatch oraz Flik Flak

 

Szukamy kandydatów na stanowisko:

PR & Marketing Manager Tissot

Miejsce pracy: Warszawa

Do głównych obowiązków na tym stanowisku należy:
  • Opracowanie i realizacja planu aktywności marketingowych oraz PR dla marki;
  • Nawiązywanie i rozwijanie doskonałych relacji z przedstawicielami mediów, dziennikarzami, stylistami, influencerami, blogerami oraz ścisła współpraca z nimi w celu maksymalizacji dotarcia z komunikacją marki do odpowiednich grup odbiorców, poprzez inspirujące i innowacyjne działania public relations oraz płatną reklamę (negocjacje)
  • Angażowanie znanych nazwisk do promocji marki
  • Planowanie oraz organizacja konferencji prasowych oraz eventów, również we współpracy z partnerami handlowymi
  • Tworzenie materiałów prasowych dotyczących nowych produktów i kluczowych wydarzeń oraz ich dystrybucja (mailingi, spotkania, wysyłki kreatywne)
  • Promocje konsumenckie i trade marketing (wspólne akcje marketingowe z partnerami handlowymi)
  • Tworzenie budżetu marketingowego oraz nadzór nad jego wykonaniem i przestrzeganiem, w tym dbanie o ekonomię wydatków i zwrot z inwestycji (analiza skuteczności kampanii, KPI’s)
  • Analiza rynku i konkurencji, przewidywanie przyszłych trendów, szans i zagrożeń, inicjowanie adekwatnych działań marketingowych wspierających wizerunek i rozwój marki
  • Systematyczne raportowanie do Dyrektora Marki oraz centrali (prezentacje aktywności marketingowe, media plan, PR clippings, realizacja budżetu, konkurencja etc.)
Oczekiwania wobec Kandydatów:
  • Kilkuletnie doświadczenie w obszarze PR i marketingu, na takim samym lub podobnym stanowisku, w szczególności potwierdzona sukcesami, samodzielna realizacja projektów marketingowych i PRowych
  • Bardzo dobre relacje z topowymi dziennikarzami, stylistami i blogerami z dziedziny moda i akcesoria / lifestyle
  • Doświadczenie w branży jubilersko-zegarmistrzowskiej lub modowej (w branży dóbr premium/ luksusowych) będzie dużym atutem
  • Umiejętność tworzenia angażujących, doskonałych merytorycznie i stylistycznie treści dopasowanych do różnych grup odbiorców (dziennikarze, partnerzy handlowi konsumenci)
  • Umiejętność obserwacji rynku i konkurencji, a także konsumentów i ich zachowań (consumer insight, ścieżka zakupowa), wyciągania wniosków i uzasadniania konieczności wprowadzania zmian w strategii marketingowej
  • Zdolność do nawiązywania długoterminowych relacji z przedstawicielami mediów, blogerami, influencerami, konsumentami, a także partnerami handlowymi
  • Doskonała znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie)
  • Wykształcenie wyższe z zakresu PR, marketingu, dziennikarstwa/polonistyki lub pokrewnej dziedziny
  • Strategiczne i kreatywne myślenie, samodzielność i inicjatywa w działaniu
  • Bardzo dobra znajomość programów MS Office (szczególnie w zakresie tworzenia prezentacji w Power Point oraz analiz Excel)
Oferujemy:
  • Umowę o pracę na zastępstwo na pełen etat
  • Atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy
  • Międzynarodowe i przyjazne środowisko pracy
  • Pakiet benefitów pracowniczych, który może obejmować m.in.: ubezpieczenie na życie, opiekę medyczną, kartę sportową oraz system kafeteryjny
  • Dofinansowanie zajęć sportowych
  • Prywatna opieka medyczna
  • Ubezpieczenie na życie
  • Bony towarowe

Administratorem danych jest The Swatch Group (Polska) Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawa 02-674, Marynarska 15 . Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.