Strona główna / Oferty pracy / Portal Manager
Portal Manager

Rekrutacja została zakończona!

Portal Manager
Empik
Warszawa
Mobile Developer Książki i gazety
01-10-2020

Empik

Jako jedna z najlepiej rozpoznawalnych i lubianych polskich marek, pozwalamy znaleźć wszystko to, co pomaga rozwijać hobby lub odkrywać nowe pasje!  Dzięki sieć nowoczesnych salonów oraz jednej z największych na polskim rynku platform e-commerce nieustannie inspirujemy naszych klientów.  Łączymy 3 kanały sprzedaży (offline, mobile, online), a nasza oferta w ramach 16 kategorii oraz 2,5 miliona produktów podpowiada, jak ciekawie spędzić czas.  

Oferujemy pracę nad rozwojem produktu o dużej skali, naszą platformę odwiedza rocznie ponad 55 milionów klientów w tym 2 miliony w aplikacji mobilnej!
Dodatkowo wciąż rozwijamy platformę Empik Marketplace skupiając setki zaufanych marchandów.

Jesteśmy twórcami innowacyjne usługi subskrypcyjnej Empik Premium.

Szukamy kandydatów na stanowisko:

Portal Manager

Miejsce pracy: Warszawa

Do głównych obowiązków na tym stanowisku należy:

Szukamy osoby doskonale rozumiejącej świat e-commerce, która potrafi zintensyfikować działania mające na celu wsparcie sprzedaży i zapewnić wzrost współczynnika konwersji. Jedną z naszych wartości jest granie w jednej drużynie, dlatego zależy nam  na dojrzałym Liderze, który będzie potrafił poprowadzić i wesprzeć zespół Visual Merchandiserów.

Jesteśmy otwarci na nowe, nie boimy się pionierskiego podejścia, dlatego poszukujemy osoby, która potrafi myśleć ,,out-of-the-box”  i szuka niestandardowych rozwiązań pod kontem działań promocyjnych,

Naszym celem jest również zapewnienie najlepszej jakości produktów, znamy wagę  perspektywy użytkowników i chcemy jeszcze lepiej trafiać w potrzeby naszych klientów.

Twój dzień w Empiku to:

  • Aktywie poszukiwanie, definiowanie oraz walidowanie miejsc do optymalizacji podążające za potrzebami użytkowników i wewnętrznych interesariuszy;
  • Współpraca z zespołem commerce, marketingu, product ownerów i ux, aby regularnie dostarczać nowe doświadczenia i funkcjonalności;
  • Planowanie i koordynacją działań promocyjnych zmierzających do podwyższenia poziomu konwersji oraz wartości koszyka;
  • Ciągłe szukanie rozwiązań podwyższające poziom konwersji w empik.com oraz aplikacji mobilnej Empik;
  • Zarządzanie zespołem Visual Merchandiserów odpowiedzialnych za działania promocyjne;
  • Monitorowanie i ciągła analiza kluczowych wskaźników COV i AOV, wyciąganie wniosków i przekuwanie ich w działania rozwojowe;
  • Tworzenie hipotez i testowanie rozwiązań (testy AB), które mile zaskoczą użytkowników.
Oczekiwania wobec Kandydatów:

Pasujesz do nas, jeśli:

  • Posiadasz minimum dwu-letnie doświadczenia w pracy dla sektora e-commerce na stanowisku portalu managera/kierownika koordynatorów promocji lub minimum dwuletniego doświadczenia na stanowisku którego celem była optymalizacja strony / aplikacji;
  • Doceniasz znaczenie danych i podejście data-driven w zarządzaniu i rozwoju platformy, a e-commerce to Twoja pasja;
  • Umiejętności swobodnego wykorzystania Google Analytics + Power BI;
  • Znajomości technik CRO;
  • Umiejętności dobrania odpowiednich metod weryfikacji swoich działań w obszarze CRO;
  • Doświadczenia w planowaniu i koordynowaniu testów A/B;
  • Cechuje Cię dokładność, profesjonalizm i umiejętność doprowadzania spraw do końca;
  • Jesteś osobą o wysokich umiejętnościach interpersonalnych i umiesz łatwo zjednać sobie ludzi;
  • Masz inicjatywę, charakteryzuję Cię proaktywność i pasja w codziennej pracy.
Oferujemy:

Korzyści dla Ciebie:

  • Hybrydowy model pracy
  • System premiowania
  • Karta zniżkowa na produkty
  • Prywatna opieka medyczna
  • Karta Multisport
  • Konkursy z nagordami
  • Ubezpieczenie na życie
  • Doświadczony zespół
  • Rozwój zawodowy
  • Rozwój swoich pasji

Pamiętaj proszę o dopisaniu w CV klauzuli o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).