Strona główna / Oferty pracy / Dyrektor Regionalny
Dyrektor Regionalny
Dyrektor Regionalny
Sklepy Komfort S.A.
opolskie
Kierownik Regionalny Sprzedaży Meblarska
18-01-2023

Sklepy Komfort S.A.

Sklepy Komfort S.A. - to miejsce, gdzie od ponad ćwierć wieku, w 160 sklepach kreujemy świat wnętrzarski zgodnie z najnowszymi trendami. Naszym priorytetem jest podążanie za potrzebami klientów, dlatego chcemy być w Waszych  domach kompleksowo. Będąc liderem w sprzedaży pokryć podłogowych poszerzamy asortyment o wyposażenie łazienek, kuchni, drzwi oraz dodatki aranżacyjne – tak, by tworzyć wyjątkowe wnętrza.

Szukamy kandydatów na stanowisko:

Dyrektor Regionalny

Miejsce pracy: opolskie

Do głównych obowiązków na tym stanowisku należy:
  • Odpowiedzialność za wynik sprzedażowy podległych sklepów własnych i franczyzowych - praca z codziennym raportem wyników, rozliczanie planów, prognozowanie wyników.
  • Utrzymanie, wdrażanie i monitorowanie standardów funkcjonowania detalicznej sieci sprzedaży oraz kontrola podległych sklepów w zakresie przestrzegania standardów i procedur operacyjnych firmy.
  • Odpowiedzialność za rentowność podległych sklepów i nadzór nad kosztami (np. rabaty sklepowe, koszty administracyjne, rachunki telefoniczne, drobne naprawy, transport itp.).
  • Zapewnienie ciągłego przestrzegania standardów obsługi Klienta przez każdego pracownika sklepu w podległym regionie, w tym analizowanie wyników audytów.
  • Dbanie o rozwój podległych pracowników, motywowanie ich do osiągania wysokich wyników pracy, analizowanie potrzeb szkoleniowych, nadzór nad ich jakością i kompletnością, udzielanie informacji zwrotnej na temat wyników pracy, egzekwowanie od kierowników sklepów sprawdzania wiedzy produktowej i umiejętności sprzedażowych pracowników sklepów.
  • Bieżąca kontrola: konkurencji, poziomu dostępności towaru, zgodności produktów z kolekcją, kuponów dla klienta, , zapasów magazynowych, visual merchandisingu, poprawności stosowania cen, dystrybucji katalogów, akcji marketingowych itp.
  • Zapewnienie właściwej komunikacji i dostarczenie niezbędnych informacji biznesowych podległemu personelowi.
Oczekiwania wobec Kandydatów:
  • Minimum 3-letnie doświadczenie w zarządzaniu siecią sprzedaży popartą sukcesami.
  • Wykształcenie wyższe, mile widziane kierunkowe ekonomiczne, handlowe lub zarządzanie.
  • Doświadczenie w branży retail będzie dodatkowym atutem.
  • Analiza wskaźników sprzedażowych, dobry MS Excel.
  • Doświadczenie w budowaniu zmotywowanego zespołu, nastawionego na osiąganie założonych celów.
  • Przedsiębiorczość w zarządzaniu i sprawność operacyjna.
  • Prawo jazdy kat. B i gotowość do pracy mobilnej na terenie woj. śląskiego, opolskiego i do centrali firmy w Łodzi
Oferujemy:
  • system premiowy kwartalny
  • dynamiczną pracę w bardzo szybko rozwijającej się firmie
  • możliwość kreowania i inicjowania swoich pomysłów na rozwój firmy
  • unikalną kulturę organizacyjną, w której jesteśmy sobie życzliwi i pomocni
  • szeroki onboarding, wsparcie i możliwość rozwoju w strukturach firmy
  • niezbędne narzędzia pracy, min. samochód służbowy

Prosimy zamieścić w cv klauzulę o treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).