Strona główna / Oferty pracy / Administrator systemów i sieci
Administrator systemów i sieci
Administrator systemów i sieci
Homla Sp. z o.o.
Kraków
Administrator Sieci Meblarska
23-06-2022

Homla Sp. z o.o.

Nasza marka powstała z potrzeby przyjemności, kobiecego uśmiechu oraz magii codzienności. Piękno jest naszym sposobem myślenia, który powoduje, że nieustannie poszukujemy najlepszych rozwiązań, będąc zawsze o krok bliżej potrzeb naszych Klientek. Nasz asortyment to odzwierciedlenie zachodnich trendów wyposażenia wnętrz, ze skandynawskim akcentem.

Przekrocz z nami granice wyobraźni i dołącz do świata Homla!

Szukamy kandydatów na stanowisko:

Administrator systemów i sieci

Miejsce pracy: Kraków

Do głównych obowiązków na tym stanowisku należy:
  • wdrażanie, utrzymanie oraz rozwijanie infrastruktury serwerowej opartej o systemy Microsoft (w tym Hyper-V)
  • zarządzanie domeną Active Directory i Office 365
  • zarządzanie siecią lokalną + WAN
  • utrzymywanie i konfigurowanie urządzeń sieciowych
  • administracja systemem ERP
  • konfigurowanie oraz monitoring połączeń VPN
  • wdrażanie oraz utrzymanie urządzeń typu NAS
  • administrowanie i nadzór nad tworzeniem kopii zapasowych systemów informatycznych
  • wsparcie dla użytkowników systemów informatycznych (II linia)
  • udział w projektach rozwojowych w roli członka zespołu projektowego
  • opracowywanie dokumentacji i procedur w zakresie rozwiązań technicznych z obszaru bezpieczeństwa, utrzymania i zarządzania kopiami bezpieczeństwa, aktualizacji systemów informatycznych
Oczekiwania wobec Kandydatów:
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • znajomość Microsoft Windows Server 2016, 2019 i Office365
  • znajomość PowerShell
  • podstawowa znajomość Linux
  • znajomość sieci i urządzeń sieciowych Mikrotik, HP, Extreme, Cisco, mile widziane PaloAlto
  • znajomość wirtualizacji (Hyper-V)
  • znajomość technologii VPN, Eset ERA, Zabbix
  • odpowiedzialność i samodzielność w działaniu
  • nastawienie na poszukanie nowych rozwiązań i usprawnień
Oferujemy:
  • prywatną opiekę medyczną – LUX MED
  • kartę sportową – MEDICOVER SPORT
  • ubezpieczenie grupowe – ERGO HESTIA
  • kartę rabatową na zakupy w sklepach stacjonarnych Homla
  • pracę w pełnym wymiarze etatu
  • możliwość rozpoczynania pracy między godziną 7:00 a 8:00
  • krótsze godziny pracy w piątki – pracujemy tylko 6 godzin
  • możliwość pracy zdalnej jeden dzień w tygodniu
  • niezbędne narzędzia pracy, które pozwolą Ci na swobodne działanie
  • miejsca parkingowe przeznaczone dla pracowników oraz biuro znajdujące się poza strefą płatnego parkowania
  • wspólne celebrowanie pracowniczych uroczystości – ciasto w pracy to prawie codzienność.

Prosimy zamieścić w cv klauzulę o treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).